12.11.2017 / No comments

TALVISET SELVIYTYMISVINKIT HIUKSILLE

Moikka kaikille!

Tänään puhutaan vähän hiusten hoidosta varsinkin näin talvisaikaan. Mun tukka kärsii tähän aikaan vuodesta aina järkyttävästä kuivuudesta, jonka kylmä ilma ja tuuli aiheuttaa. Oon kuitenkin tänä vuonna löytänyt vihdoin aineet, joilla saan hoidettua hiukseni yhtä silkkisiksi kuin kesälläkin! 

Jos aloitetaan ihan hiustuotteista, niin voin kertoa luonnollisten tuotteiden tepsivän ainakin omaan tukkaani. Muussa kosmetiikassa, kuten ihonhoitotuotteissa ja meikeissä vältän luonnonkosmetiikkaa, sillä hyvin monissa tuotteissa on pähkinöitä jotka allergisoivat ihoani. Hiustuotteissa kuitenkin tilanne on mulla ihan toinen: tuntuu että nää on paljon parempia hiuksille kuin keratiini- tai silikonivalmisteet. 

DSC05556-horz

Kävin syyskuussa Qhair-kampaamossa uuden O'right-tuotemerkin lanseeraustilaisuudessa, josta sain mukaan kassillisen kyseisen merkin tuotteita. Niitä oon tässä nyt pari kuukautta ehtinyt testailla ja todeta, että vitsi miten hyviä nää oikeesti on! Parhaiksi tuotteiksi oon itse havainnut hiusten "kosteusvoiteen" sekä kofeiinia sisältävän hiusöljyn. Tuo moisturising cream tekee mun hiuksista pehmeät ja kosteutetut, mutta ei kuitenkaan latista tukkaa liiaksi. Annostelun kanssa saa toki olla varovainen tän kanssa! Öljy puolestaan on mulla toiminut todella hyvin märissä hiuksissa ennen föönausta, näin mun hiukset imee sen öljyn itseensä kuivuessaan. Jos en oo menossa ulos, oon saattanut sipaista öljyä myös ihan kuivaan tukkaan, varsinkin kuiville latvoille. Silloin lopputulos on tietysti rasvaisemman näköinen, mutta hoitaa ainakin sairaan hyvin! 

DSC05566

I Love Me -messuilta nappasin Organic shopin tuotteita mukaan melkoisen kasan ja yksi tuotteista oli tää avocado&honey hiusmaski. Käytän tätä suihkussa pestyihin hiuksiin ja annan vaikuttaa pari minuuttia, jonka jälkeen huuhdon pois. Tää toimii mulla hyvänä lisähoitona perus shampoo+hoitoainerutiinin päällä. Tuo yksi purkki tuntuu olevan tosi riittoisa, ja nää taitaa Sokoksella maksaa noin 5 euroa, joten suosittelen kyllä testaamaan, kun ei tee lompakkoon suurta reikää muutenkaan!

DSC05563

Kampauksissa mulle on muodostunut tänä syksynä yksi luottoversio. Se on tää superhelppo kiepautettu niskaponnari, joka toimii mulla etenkin niinä päivinä, kun en jaksa laittaa tukkaa mitenkään (lue: pestä, harjata, suoristaa enkä kihartaa.) Tää saa mulla ainakin mun olemuksesta siistimmän ja kuitenkin rennon, ja tää sopii ihan mihin tyyliin tahansa. Tekemisessä menee yhtä paljon aikaa kuin tavallisen ponnarin laittamiseen, joten kiireaamuina tää on kyllä ehdoton pelastus. :D 

DSC05570-tile

Viimeisenä vinkkinä kerron sen, mitä kukaan ei halua kuulla: leikatkaa ne huonot latvat oikeesti vaan pois. Säästytte paljolta vaivalta selvittelyssä ja hiusten hoidossa sekä laittamisessa. Talvella hiukset menee sähköisiksi ja lyhyt tukka ainakin vähän ehkäisee sitä ärtymystä, kun puolen metrin mittainen kuontalo leijailee miten sattuu.

DSC05580

DSC05589


Onks teillä entuudestaan jo käytössä mun tässä mainitsemia tuotteita? :) Ja mitkä on teidän parhaat selviytymisvinkit hiuksille talvisin?


Related Posts

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Latest Posts

Labels

lifestyle muoti oma tyyli oma elämä asu happy kauneus shoppailu lookbook meikit photo a day special fiilistely video throwback matkustelu ruoka valokuvaus weekend ajatuksia inspiration summer deep talk photography yhteistyö editorial thoughts hiukset hyvinvointi puheenaiheet kuukauden suosikit musiikki opiskelu DIY kengät monthly favorites my day polyvore sisustus sponsoroitu tutorialit vinkit haaste indiedays blog awards katumuoti kaupallinen yhteistyö kello kynnet kysymyspostaus mallikoulu pariisi personal sneak peek Daniel Wellington Nike air max aamiainen aamupala alekoodi beautiful friday co-creation hampaidenvalkaisu ice watch ideal of sweden inspirationday instagram instrumentarium juhlat kenya kesä koti kuulumisia opinnäytetyö ostokset party ripari safari silmälasit streetstyle syksy treeni trendit tyyli uusi vuosi 2017 2019 2020 Happy Joe IBA Michael Kors acne studios baker bag arki aurinkolasit avokadopasta blogi chiapudding chiapuuro contour kit diesel elokuvat finlayson furla metropolis hampaiden valkaisukynä helsinki ihonhoito indiedays jeffrey campbell joutsen jättineule kevät kielimatka link your blog linkkaa blogisi linkkaa instagram linkkaa youtube makia mango maybeauty metropolia motivaatio naked 3 naked basics oma aika parhaat elokuvat patent leather tote pepsodent white now puhelin puhelinkuoret q&a resepti santorini sarjat smoothie bowl snapshots spotify swiss clinic syksymeikki syyskuu tanssi tekstiiliteollisuus timanttiset.fi trendwalk trenssitakki tutorial unedited urban decay uudistuksia vaihto vaihto-opiskelu varjostus vastuullisuus vegaani viaplay what's in my bag

Instagram @petra_koo